Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), geçtiğimiz günlerde GSM Operatörleri vb. servis sağlayıcı firmaların müşteri hizmetlerini ararken ücret ödenmemesi konusunda bir karara imza attı.

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), geçtiğimiz günlerde GSM Operatörleri vb. servis sağlayıcı firmaların müşteri hizmetlerini ararken ücret ödenmemesi konusunda bir karara imza attı. Ücretsiz müşteri hizmetleri uygulaması için alınan bu yeni karara göre elektronik haberleşme hizmeti veren şirketler müşterilerinin teknik destek taleplerini karşılamak için, müşterilerin ücretsiz bir şekilde arayabileceği bir telefon numarası belirlemek zorunda kalacak. 1 Nisan 2017 tarihine kadar elektronik haberleşme hizmeti veren tüm şirketler bu altyapıyı oluşturması gerekiyor. İşletmeler bu uygulamayı geri arama yöntemi kullanarakta yapabilecekler Geri arama yönteminde ise müşteri hizmetlerini arayan kişinin çağrısı sonlandırılacak ve müşteri hizmetleri o kişiyi arayacak. Böylece yine ücretsiz müşteri hizmetleri şartı sağlanmış olacak.

Bu İçeriğe Tepki Ver (en fazla 3 tepki)